The Mother

Jag har tredubblat mitt besökarantal idag och fick precis veta varför. Den 18 juni 2011 så kom jag på en riktigt bra teori på vem mamman i How I Met Your Mother kunde vara… och skrev ett inlägg om det. Har varken sett säsong 7 eller 8, men har fått höra att jag hade fel. Och anledningen till denna storm av sidvisningar; i senaste avsnittet av How I Met Your Mother så fick man äntligen se mamman.

Jag säger bara: bra! Ni hade inte kunnat dra ut på det en säsong till, hade bara blivit löjligt.

One thought on “The Mother

  1. Din gissning var ganska bra, ingen skam alls att det var fel.

    Ja, jag håller med om att det är skönt att dom äntligen visade henne. Gillar att hon inte såg ut som man hade tänkt sig.

Kommentera

