Catching Fire-trailern

Har någon missat att det finns en trailer till Catching Fire? Nej, jag trodde väl inte det (enbart i min facebookfeed så har den dykt upp fyra gånger idag).
Jag börjar att längta till filmen. Jag är glad att trailern fokuserar på Katniss och inte så mycket på hela Peeta/Katniss/Gale-ploten. Jag gillar att det är fokus på Katniss, på president Snow och på de där revolutionspyrande distrikten som bara behöver lite lite ved till för att verkligen få fyr. Och jag gillar verkligen att de inte avslöjat stora twistar som skulle ha förstört allting.

Längtar till november.

Kommentera

