Tekniska problem, fanmail och mat

1. Vet någon vad som är fel på mitt inlägg ”50 shades – 3 månader senare” två inlägg ner? Inlägget ska ha en rubrik, men jag ser den inte, varken på min dator eller någon av skolans datorer. Vet att andra har problem att se den också. Kommer själv inte åt kommentarsidan på inlägget och har fått veta av Lingonhjärta att hon inte kommer åt den heller. Konstigt nog så har jag dock lyckats få en kommentar på inlägget i alla fall. Maria, hur lyckades du kommentera?

(Lyckades länka till inlägget genom att bara skriva in adressen direkt…)

Står även ”Notering” på inlägget när jag kollar på inläggsöversikten.

2. Jag har precis skickat ett fan mail till Mark Oshiro, mannen bakom Mark Reads och Mark Watches. Känner mig jättefånig. Skrev om hur rolig och insiktsfull jag tycker att han är och hur fanatiskt jag följer hans bloggar – som det faktum att jag precis har införskaffat två säsonger av Dollhouse för att kunna läsa Mark Watches Dollhouse. (Inte alls stalkervarning!). Det här är typ det…. andra fanmailet jag skrivit. Vill inte säga vem jag skrivit det andra till för jag skäms än idag över vissa formuleringar i det. Riktigt skäms. Allt som stod i det var (och är!) förvisso 100 procent sanning, men vissa meningar är bara hemska. (Det roliga: det publicerades i Aftonbladet om jag inte minns fel. Höll på att dö).

3. Har lagat hemmagjord pizza. Förätit mig själv. (Ni behöver inte läsa den där bloggen! Kommer inte att ge er något 😛 Det är bara ett sätt för mig att hålla reda på vad jag gör för någon mat och ge mig själv motivation att prova nya recept.)

3 thoughts on “Tekniska problem, fanmail och mat

  1. Jag ser inte heller någon rubrik och kommer inte åt kommentatorsfältet på det inlägget. Men måste säga att dina åsikter kring Femtio nyanser av honom var roliga att läsa! Har precis börjat läsa den och har väldigt låga förväntningar på den, ska bli spännande att se om jag är lika positiv eller negativ som alla andra (det tycks vara få som tycker att den bara är okej).

    • Mina förväntningar var bottenlåga och måste säga att boken överträffade dem. Trodde inte att jag skulle bli så underhållen som jag faktiskt blev.

Kommentera

