Livstecken

Hej!

Jag har inte övergivit er, jag har bara gått in i tentamode och spenderar 12 timmar om dagen på biblioteket böjd över gamla anteckningar och fysiologiböcker. En tenta är avklarad och på onsdag så har jag den sista för den här kursen och efter det så blir det en och en halv veckas påsklov utan någonting alls att plugga då nästa kurs inte startar förrän i mitten av april.

Under påsklovet så hade jag tänkt läsa ut ”The Princess Bride” (om jag inte läst ut den till dess) och ”Anna Karenina”, börja på minst två av mina nya böcker (just nu lutar det väldigt mycket mot ”Delirium” och ”Thirteen Reasons Why”), se Hunger Games på bio med min syster plus se säsongspremiären jag väntat på sedan i sommar;

Imorgon så kommer den! Andra säsongen av Game of Thrones! Och jag är jättejättepeppad. Hur ska jag kunna hålla mig till efter tentan? Kommer nog inte gå. Margaery! Brienne! Melisandre! Davos! Kommer att bli hur bra som helst 😀

Kommentera

