Enkät!

Tack vare Helena så har en ny enkät börjat cirkulera i bloggsfären och jag hakar på!

JUST NU…

… läser jag:The Princess Bride” av William Goldman, för att kunna hänga med Mark Reads! Har hunnit till första delen, ”The Bride”, och håller först nu, 40 sidor senare, att kastas in i handlingen för första gången.
… väntar jag: På påsklov och andra säsongen av Game of Thrones. Samt att få tid att gå och se på The Hunger Games!
… lyssnar jag på: Min nya vårspellista, full med glad svensk somrig pop blandat med 80-tals hits, samt min långkörare Höst 2011: numera mest Lana Del Rey, Florence + The Machine, Feist, First Aid Kit, The Tallest Man on Earth och Mumford and Sons.
… tittar jag på: Buffy säsong 6.
… är jag nyfiken på: Alla böcker i mitt nya bokpaket, Hunger Games-filmen samt om andra säsongen av Game of Thrones kan leva upp till mina skyhöga förväntningar.

One thought on “Enkät!

  1. Alltså, det enda jag tycker är lite jobbigt med att åka på semester om någon månad är att halka efter i GoT säsong 2. Fast jag får se det som att jag kommer ha flera avsnitt att se ikapp sen när jag kommer hem igen. 🙂

Kommentera

