Den som kom på namnet Peeniss har min eviga tacksamhet

The Hunger Games-filmen är här och jag är jättepeppad. Det här är starten på en väldigt bra månad med mycket bra premiärer och släpp. Nu HG, 1 april andra säsongen av Game of Thrones och den 26 april så kommer äntligen ”Eld”.

Jag håller tummarna för att filmen blir lika bra som jag tror att den kan bli. För trots allt, man måste ju bara älska en fandom där två av de största pairingarna kallas Peeniss (Peeta/Katniss) och Fannie (Finnick/Annie)? 😀

5 thoughts on “Den som kom på namnet Peeniss har min eviga tacksamhet

    • Åh, jag kan se det framför mig. Hunger Games blir en succé. Småtjejerna ska börja ta ställning till om de tycker bäst om Peeta eller Gale. T-shirts med trycket Team Peeniss kommer att bli storsäljare.

      Hur uttalas det egentligen? 😀

Kommentera

