Trevliga överraskningar

Måste bara börja med att säga det här; oh shit! Jag har ju varit så otroligt dålig på att blogga de senaste två veckorna – ska ta mig i kragen – och när jag klickade på statistiklänken så hade jag förväntat mig att få se låga besökssiffror. Istället så möttes jag av informationen att jag har haft flest besökare någonsin idag… och en statistik för den förgående veckan som är riktigt, riktigt, riktigt bra. På en vecka har jag slagit besöksrekord tre gånger!

Sedan: Minns ni de där två avierna jag nämnde igår? Det visade sig att de var från Bonnier Carlsen, precis som jag trodde. Däremot så verkar det ha blivit något fel. För jag har fått två exemplar ”En sån där vidrig bok där mamman dör” av Sonya Sones istället för ett. Måste fundera på vad jag ska göra med den ena boken. Skicka tillbaka den? Skänka bort den? Lotta ut den? Får sova på det. Godnatt, nu ska jag återgå till min snuskbok om demonälskare (a.k.a Carol Goodmans ”Incubus”)

4 thoughts on “Trevliga överraskningar

  1. Visst blir man galet glad när besöken ökar. För mig sade det pang i julas en vecka då jag knappt alls skrev någonting. Då blir man extra glad 🙂 (Sen är det ju så himla trevligt att titta in här så inte konstigt alls tycker jag) 🙂

    • Jag blev jätteglad. Särskilt när det nu har ökat i två veckors tid, vilket borde betyda att det är något ihållande (eller att jag skriver om saker som många googlar på, men det har inte varit några massgooglingar) 😀

      Tack så mycket! Vill säga detsamma om din blogg, väldigt trevligt och roligt 😀

Kommentera

