Min läsning går inte framåt just nu. Anledningen till detta är att jag aldrig är hemma och har möjlighet att läsa. Senaste två veckorna har varit en enda stor karusell av plugga, träna, plugga, ha filmkväll/fika/jobba/träffas med kompisar och ofta så har jag kommit hem bara för att kasta mig i säng och sedan så är det igång igen.

MEN, fyra trevliga bokrelaterade händelser sker imorgon;

– Littfest drar igång i Umeå och jag ska ner – mest troligen en sväng på fredag, eller imorgon, beror på hur det ser ut med plugget.

– Jag har fått mitt Adlibrispaket.

– Jag har fått två avier som inte har något med Adlibrispaketet att göra och då jag inte har beställt något så tror jag att det kan vara recensionsexemplar.

Nästa vecka ska jag bara plugga och vara osocial så att jag får tid att läsa!

Kommentera

