Bildbomb

OMG! Jag har en bild på Natalie/Margaery! Räknar ner inför första april.

Och en på The Red Priestess, a.k.a Melisandre, och Stannis, storebror-Baratheon:

Och Davos:

Sedan den karaktär som jag blev absolut lyckligast att se, då Christie verkar vara precis så lång och androgyn som jag har föreställt mig henne; Brienne of Tarth:

Sedan måste jag bara uttrycka min avsky för MTVs ”geek”-avdelning där jag tog vissa av bilderna ifrån då de uttrycker sig så här: ”Sansa, crying and being useless”. ARGGGGH! Jag avskyr Sansa-hatet.

2 thoughts on “Bildbomb

Kommentera

