Enkät: just nu

Hittades hos Helena, som i sin tur hittade den hos Enligt O.

Vid sängen: ”Oksa Pollock: Det sista hoppet” av Anne Plichota och Cendrine Wolf som jag nu äntligen kan börja läsa när ”Modelland” till slut är utläst.

På toaletten: Inga böcker. Om det är läsning på toaletten som gäller så tar jag upp närmsta bok i min 25 kvm stora lägenhet och går dit.

I mobilen/E-bok: Läser endast pappersböcker, har inte riktigt kommit igång med det där tyvärr och kommer nog inte göra det då jag får ont i ögonen av att sitta och läsa vid datorn för länge.

För att fortbilda mig: Tentarpluggar just nu med ”Medical Physiology”, Guyton & Hall 12th edition, ”Gray’s Anatomy for Students” 2nd edition och ”Histology” av Ross & Pawlina.

För att jag är en nörd: Jag har letat fram mitt exemplar av ”A Dance With Dragons” från lådorna som fortfarande tjänstgör som bokhylla (får dock min bokhylla på fredag, yay!) och ställt upp den på skrivbordet så att jag kan se vad jag har att se fram emot. Måste nog hålla mig lite till – med tanke på att nära de 900 sidorna är utlästa så kommer det inte komma något mer på flera år.

På jobbet: Se ”För att fortbilda mig”. Fast räknas egentligen utbildning som fortbildning? Nja…

På is: Mina läsplaner att läsa 100 sidor om dagen. Går inte direkt som en dans med tentaplugg och bröderna Winchester som sällskap.

Längtar efter att läsa: ”Blood Promise” av Richelle Mead, vill veta hur det går för Rose och Dimitri.

Kommentera

