Castiels röst

Hej! Inga nya inlägg från mig idag heller, men håll ut! Om jag bara lyckas hålla mig i skinnet och plugga när det är meningen att jag ska plugga imorgon så kommer jag nog hinna läsa ut ”A Feast for Crows”, förhoppningsvis skriva en recension – samt avsluta mina inlägg om The Girl With the Dragon Tattoo och Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II. Yay! (dock så är det önsketänkande, kommer med 99, 9 % säkerhet inte hinna med allt det där, men en eller två av dem i alla fall).

Under tiden så lämnar jag er med Misha Collins, Jared Padalecki och Jensen Ackles. Det är så synd, så synd att det alltid är så dåligt ljud på alla dessa inspelningar från paneler. Misha Collins svarar på frågan ”Do you have any regrets about appearing on SPN?”


(PS! Är det någon som vet om man måste svara när Sifo ringer? Sifo har ringt till mig fyra gånger om dagen sedan början på december, men jag kan aldrig/orkar inte svara och tycker att de borde ha gett upp vid det här laget, men de verkar väldigt målmedvetna på att få mig till den här undersökningen. Kommer det här fortsätta tills jag till slut svarar och säger att ”men jag vill inte delta i er undersökning!”. För som de håller på så verkar det ju som att jag inte har något val.)

Kommentera

