Fandom Identification Card

Hej! Det har varit rätt dött här under julen, då jag har spenderat mesta delen av min tid med mina skolböcker, min familj, min pojkvän och mina vänner och varken haft tid över för bloggen eller läsning. Jag har ett par inläggsidéer på lager, så i början av januari kan det komma en inläggsboom.

Tips: Via Sara så hittade jag till ett multi-fandomtest. Gör det!

Här är mitt resultat:

Jag är riktigt nöjd över att ha hamnat i Ravenclaw och ännu nöjdare över att ha hamnat i House Stark och blivit en hobbit (älskar hobbitar!). Jag måste säga att jag är osäker på om det är bra eller dåligt att jag har blivit både en Jedi och en Vulcan (min kunskap om vulcans är väldigt sparsam, vet att det finns något som heter vulcan death grip, that’s it).

2 thoughts on “Fandom Identification Card

  1. Jag är lite missnöjd över att vara människa i så många av de olika kategorierna… Men är toknöjd över att vara Vulcan i Star Trek. Något annat hade helt enkelt inte varit logiskt. 🙂

  2. Pingback: Fandome Identification Card « Helenas bokhylla

Kommentera

