God jul allihopa!

Jul, jul, strålande jul. Glans över vita skogar (you wish!).

Jag önskar er alla en god jul och hoppas att ni får många fina, hårda klappar. Själv har jag redan tjuvstartat och öppnat en rektangelformad juklapp vars utseende avslöjade att den innehöll en bok på långt, långt håll. Är numera stolt ägare till Austens ”Persuasion”, i samma fina omslagsserie som bland annat min älskade inbundna ”Jane Eyre” och ”The Picture of Dorian Gray”.

Ta det lugnt i trafiken! Själv ska jag nu gå och sätta mig och läsa i ”A Christmas Carol” (även samma omslagsserie som ovan).

Kommentera

