Unboxing… utan katt

Medan Helena och Bokstävlarna öppnar bokpaket med kattsällskap så får jag nöja mig med att andäktigt öppna det själv.

image

image

(jag ska bädda rent, därav lakanen, och höll uppenbarligen den intelligenta telefonen åt fel håll)

Det bästa: ”Modelland” är här! Och jag känner på mig att det kommer att bli en så bra, så bra läsning. Det enda som pryder omslaget, förutom titel och Ms Tyra Banks namn, är ett enormt ”The Beauty is in the Smize of the Beholder” på baksidan. SMIZE! Jag visste att det ordet skulle dyka upp, men inte på baksidan redan. Nu förstördes ju spänningen lite, ville se hur Tyra skulle väva in det i boken. Nåväl, jag lovar att citera, mycket!

14 thoughts on “Unboxing… utan katt

      • Jag vet inte om risken för att boken är bra är så himla stor. 😉 Men det värsta är nog om den är bara tråkigt dålig istället för bat shit ctrazy a la Miss Banks-dålig (som vi alla såklart hoppas på).

  1. Precis, mitt var från English Bookshop! 🙂 Borde ha fotat paketet också, men jag slet upp det så snabbt…

    Oavsett härkomst: fint med unboxinginlägg! Och vilka roliga böcker du köpt. Helt ärligt, kan inte jag få läsa Modelland efter dig? Snäääälla? Jag kontrar med en bok jag tror du skulle gilla (som, till skillnad från Tyras, kanske till och med är bra, haha). 🙂 Vi kan väl höras om det?

    • Haha, det känns som en väldigt orättvis deal; du får en dålig bok och jag får en bra 😀 Jag kan ta och skicka Modelland när jag har läst ut den, har ju adressen 🙂

Kommentera

