Mer behind the scenes från Game of Thrones

Har tenta imorgon och tänkte att jag skulle ta och ”sova ut lite”. Jag hade tänkt mig typ… kl 9, men min kropp hade andra planer. Så nu sitter jag här nyvaken efter snart 12 timmars sömn. Jag är i alla fal utvilad.

Nu så ska jag bara ta och kolla över det allra sista om motoriska system och sedan så ska jag ta det lugnt resten av dagen. Kanske läsa lite, kanske äntligen ta mig tid att skriva mitt inlägg om Härskarringen.

Jag kan bjuda på nästa ”behind the scenes”-klipp från Game of Thrones andra säsong: Maisie Williams diskuterar Aryas nya look denna säsong. Och jag måste säga att jag är så glad, så glad att de hittade Maisie, för jag har aldrig sett en skådespelerska som passar sin roll så bra. Maisie är Arya för mig.

http://www.hbo.com/bin/hboPlayerV2.swf?vid=1221582

2 thoughts on “Mer behind the scenes från Game of Thrones

  1. Hur gick det på tentan Sara? Kändes det bra? 🙂 Har fortfarande inte hört något resultat på min btw, börjar bli lite arg då det idag gått tre veckor.

    • Hej! Det var svårt att veta då en stor del av tentan bestod av Multi-Choice Questions. Jag ska ta och maila till dig imorgon, så du får hålla utkik efter ett mail där jag kommer att berätta mer uttömmande om hur det gick 😀

Kommentera

