Tävling och utmaning

1. Jag har faktiskt klarat av att slutföra en utmaning i år, nämligen Pocketlovers Tre på tre-utmaning där jag läste Härskarringen-trilogin. Tyvärr så har mitt övergripande inlägg om hela serien inte längre blivit nerpräntat, men något lättare variant av recension hittas här och här. ”The Two Towers” finns tyvärr inget skrivet om.

2. Både Swedish Zombie och Zirathi lottar ut ”Glashuset”, första delen i Rachel Caines vampyrserie. Gissa vem som deltar i denna utlottning? Jag tackar aldrig nej till en gratis bok och just denna serie har jag varit nyfiken på ett tag.

 

Kommentera

