Dagens svammel

I brist på annat (lögn! I brist på kraft och med en disk neglect, min egen version av hjärnskadan left neglect) så tänkte jag komponera ihop ett litet meningslöst fluff-inlägg för att ventilera lite av mina känslor.

Sammanfattning av min dag:

08.00 Vaknade
09.00 Infann mig på biblioteket, redo att börja repetera synbanor
12.00 Lunch
13.00 Tentaplugg
17.00 Middag, sociala aktiviteter (dvs sitta och inte plugga fast vi egentligen skulle göra det)
19.00 Plugg
21.45 Hemkomst

Dagens soundtrack bestod av väldigt mycket Muse och The Script, som jag helt har missat fram tills nu (tror inte ens att jag hade hört en enda av deras låtar).

Dagens träningsvärk: Kan inte röra mig på grund av Body Combat-pass igår. Var löjligt självsäker innan, trodde inte att det kunde vara så jobbigt att skuggboxas med luften. Tillåt mig att säga att jag hade fel. Har ont i varenda sned muskel i bålen och ryggen, axlar, armar och ben (speciellt gluteus maximus).

Dagens (egentligen gårdagens) WTF: Tidigare nämnde BodyCombat-pass innehöll en technolåt…. om SAGAN OM RINGEN! Jag var dock jättejättetrött och upptäckte det inte förrän halvvägs in i låten. Det borde ge er en bild av hur jobbigt jag tyckte att det var, för det är svårt att missa.

Jag måste bara visa er:

Dagens länk: På tal om Sagan om Ringen så måste jag bara få bjuda på denna godbit från SF-bokhandelns blogg. Jag hade lätt kunnat gå till Mordor snabbare än Frodo och Sam, med träningsvärk och allt.

Dagens dilemma: Mitt Adlibrispaket har kommit… men jag har ingen chans att hämta ut det förrän, typ, efter tentan. Utlämningsstället har nämligen inte öppet vid de tider jag lämnar min krypta (biblioteket alltså) och går ut.

4 thoughts on “Dagens svammel

    • Jag tyckte att det var ett rent mirakel att ingen råkade sparka till någon annan! 😀
      I början så tyckte jag inte att det var så jobbigt, mest lite awkward (man känner sig ju ganska dum när man står och boxas med ingenting), men efter andra låten så var jag halvt död och i slutet av passet så fick jag nästan krypa ut från salen. Så tortyr, ja 😀

Kommentera

