Första bilderna från GOT S02!

Första bilderna från andra säsongen av Game of Thrones är här! Och jag har skymtat Margaery (Natalie Dormer), min stora obsession med nästa säsong (är ju som sagt trollbunden av Dormer)! Okej, det kanske inte var någon guldgruva av information, men det börjar ju bli dags nu – de måste ju visa någonting så att inte fansen blir rabiata. Bara 5 månader kvar till april nu!

0:12 Stannis
0:16 Melisandre (tror jag, kan ju även vara Ygritte, men när de visar Dragonstone just efteråt så tvivlar jag på det, känns dessutom mer som Melisandre)
1:17 Renly och Margaery – måste säga att jag gillar Renlys krona med de små hornen.
1:20 Kan det vara Theon och hans farbror/pappa?
1:29 Stannis och brännandet av gudastatyerna.
1:47 Är det där Brienne i bakgrunden?
1:49 Davos Seaworth

Kommentera

