Saker man inte ska göra när man har lunchrast

Jag skyndade mig hem på lunchen för att äta, för jag hade glömt att ta med mig en matlåda. Så sätter jag mig framför datorn med tallriken och tänker ”hm, så ska vi se vad youtube har för några tips åt mig” och klickar på en av de rekommenderade videorna. En Harry Potter-fanvideo, till Open at the Close av wizard rock-bandet Oliver Boyd and the Remembralls (som sagt; jag älskar älskar älskar sådana här nördigheter). Och nu så måste jag hinna skölja mitt ansikte med kallvatten och sminka om mig också innan nästa föreläsning. Gotta go! Se och gråt:

(Det måste nog vara den där tiden på månaden snart, med tanke på hur lättrörd jag har varit på sista tiden. Det här är tredje inlägget i rad nu där jag skriver att jag har gråtit – men hav lugn; jag är inte deprimerad. I’m fine.)

Kommentera

