Månadens Adlibrisbeställning

Vet ni vad jag har gjort idag? Jo, jag har fyllt på mina bokhyllor, ursäkta, mina icke-existerande bokhyllor – för som ni kanske minns så har jag sålt mina, så för närvarande ligger alla mina böcker nedpackade i kartonger och väntar på att min nya, höga Billy-hylla i mörkt trä ska levereras från IKEA.

Jag har gjort en Adlibrisbeställning, men gick på den klassiska niten och glömde att bekräfta beställningen. Som plåster på såren för att jag nu missar en hel behandlingsdag så passade jag på att lägga dit två böcker till.

Så här ser det ut:

0575079797 ABERCROMBIE, JOE:BLADE ITSELF 
Jag har hört så mycket bra om Abercrombie på sista tiden att jag måste ta och lägga till honom i min fantasyhöst. Fast jag har nog insett att denna fantasyhöst kommer att få övergå till ett litet mer utspritt fantasyläsande under 2012 också. För efter jul kommer jag att börja återgå till vanlig litteratur.
9170026602 GRUEN, SARA:BRÖDERNA BENZINIS SPEKTAKULÄRA CIRKUS
Under tiden som alla andra bokbloggare verkar delta i NanoWriMo, som jag inte har tid över till men kanske nästa år (önsketänkande), så måste jag ju ta och läsa Gruens NanoWriMo-verk.
0006480101 HOBB, ROBIN:ROYAL ASSASSIN 
För att jag vill veta vad som hände med Fitz.
9197906727 NICHOLLS, DAVID:EN DAG 
Nu när filmen har kommit så måste jag ju ta och läsa boken. Verkar vara sist i Sverige, alla andra har ju redan läst den.
0689878567 PIERCE, TAMORA:IN THE HAND OF THE GODDES 
0689878575 PIERCE, TAMORA:LIONESS RAMPANT 
0689878583 PIERCE, TAMORA:WOMAN WHO RIDES LIKE A MAN
*host* Jag läste ut ”Alanna: The First Adventure” i en sittning. Jag glömmer alltid bort hur mycket jag älskade de här böckerna på lågstadiet. Måste ju ha resten av serien också.

2 thoughts on “Månadens Adlibrisbeställning

Kommentera

