Födelsedagspresenter i förskott

image

Jag är hemma i helgen för att fira min födelsedag med familjen. Egentligen så fyller jag inte år förrän på måndag, men jag fick ta emot mina presenter redan idag… Och man märker att min familj känner mig väl. Av pojkvännen så fick jag bla. ”A Dance With Dragons” – fin i inbunden form – och av mamma fick jag dessa snyggingar: ”Dracula, ”Lady Chatterley’s Lover”, ”Tess d’Urbervilles” och ”A Christmas Carol and Other Christmas Writings”. Ett fint tillskott till min samling av dessa underbart vackra Penguinklassiker (har ”Jane Eyre”, ”Pride and Prejudice”, ”Wuthering Heights” och ”The Picture of Dorian Gray” sedan tidigare).

Uppdatering: Har fått ett Liebster Award av Lingonhjärta, även det ser jag som en födelsedagspresent i förskott. Tack så mycket.. och grattis till giftemålet! 🙂

3 thoughts on “Födelsedagspresenter i förskott

Kommentera

