”Do I think that I’m smarter than you? You’re damn right I do”

Det blev lite förseningar med det utlovade inlägget i fredags, vilket beror på att jag bestämde mig för att åka hem över helgen och det åt upp den tid jag skulle haft att blogga då jag istället var tvungen att packa och diska mitt diskberg.

Det här inlägget kommer dock handla om något helt annat än vad det där utlovade inlägget skulle handla om. Det här inlägget handlar om Suits, USA Networks advokatserie som gått i USA under sommaren. Jag och min pojkvän såg de två första avsnitten igår och nu så har både två panik över att vi inte upptäckte serien tidigare – jag mer än honom, då jag nu när jag åker hem inte kommer att tillgång till de sista 10 avsnitten. 

Jag, som har en förkärlek för serier med karaktärer som är rappa i käften och har en viss attityd – tänk Dean Winchester -, blev genast förtjust i Suits i samma stund som Harvey Specter (Gabriel Macht) dök upp på rutan. Sedan så rullade det bara på. Jag ser fram emot en bromance mellan Mike Ross (Patrick J. Adams) och Harvey och tror att de 10 kommande avsnitten kan bjuda på en hel del härligheter och snabba motrepliker.

2 thoughts on “”Do I think that I’m smarter than you? You’re damn right I do”

    • Hej Anna! Nej, har tyvärr inte kommit mig för att läsa den, men hade tänkt att ta och läsa den under juluppehållet (om jag klarar tentan vill säga och har lite tid att andas ut under jul).

Kommentera

