Tema: Regn

Det har nu regnat oavbrutet (i alla fall när jag tittat ut/varit ute) i tre dagar och jag måste säga att trots att jag ibland önskar att det hade varit finare väder så gillar jag det. Finns det något mysigare än att sitta inne och läsa i regnet?

På grund av detta mysväder så har jag gjort ett litet musikinlägg med regntema:


(Fast jag hatar ju inte ”days like this”)

Update: Det finns ju hur många låtar med Rain i titeln. Några andra exempel; Listen to the Rain – Amy Lee, Stand in the Rain – Superchick, November Rain – Guns n Roses, Purple Rain – Prince, Have You Ever Seen the Rain? – Creedence Clearwater, Right as Rain – Adele och Regn hos mig – Orup.

Kommentera

