Prisa gud! Här kommer skatteåterbäringen

Idag så kom jag hem och hittade ett kuvert från Skatteverket i min brevlåda. Deklarationspapper – kul! Not so much. Däremot så blev allt mycket roligare när jag kom fram till återbetalningsraden och insåg att jag ska få 7000 kr tillbaka på skatten. 

Då är bara frågan – vad ska jag göra med dessa pengar? (Förutom att betala hyran i juni då jag inte får tillräckligt mycket studiebidrag + lån för att det ens ska räcka till en hyra). Kanske blir ett fint paket, några böcker eller lite kläder. Får se – lär inte bli svårt att spendera pengarna direkt. 
One thought on “Prisa gud! Här kommer skatteåterbäringen

  1. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written
    article. I’ll make sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I will definitely return.

Kommentera

